آموزش برنامه iTunes

آموزش برنامه iTunes

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : معین ربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش برنامه iTunes iTunes نرم افزاری است که از طرف شرکت اپل برای مدیریت دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت معرفی شده است و با توجه به این که کار کردن با این نرم افزار چندان آسان نیست تصمیم گرفتیم شما عزیزان را با این نرم افزار آشنا سازیم. در این آموزش شما عزیزان را با نحوه اضافه کردن آهنگ به آیفون و آیپد و آیپاد آشنا می سازیم و همچنین طریقه ساخت اپل ID را هم به شما عزیزان می آموزیم. در این مطلب به آموزش نسخه 11.0.5 آیتونز می پردازیم . کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار، آموزش نرم افزار اپل، ارتباط با دستگاه های اپل، آموزش موبایل، ارتباط با ipad، آی پد، itunes، نرم افزار itunes، آیفون، مدیریت دستگاه های اپل، ساخت اپل ID، آموزش iTunes، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار، آموزش نرم افزار اپل، ارتباط با دستگاه های اپل، آموزش موبایل، ارتباط با ipad، آی پد، itunes، نرم افزار itunes، آیفون، مدیریت دستگاه های اپل، ساخت اپل ID، آموزش iTunes
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری