بانوی ملکوت

بانوی ملکوت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی فصاحت
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بانوی ملکوت کتاب حاضر، سرگذشت نامة حضرت ام کلثوم(س) است. ام کلثوم(س) در سال ششم یا هفتم هجری متولد شد. در پنج سالگی پدر بزرگش حضرت محمد(ص) را از دست داد و پس از آن نیز شاهد مظلومیت های مادر و پدر بزرگوارش بود. ایشان واقعة عاشورا را همراه برادرش حسین(ع) تجربه کرد و پس از این در کوفه خطبه های قرایی را ایراد نمود. از زمان وفات این بانو تاریخ معتبری در دست نیست، اگرچه گفته شده است که ایشان چهارده ماه پس از بازگشت به مدینه؛ یعنی جمادی الثانی سال 61 هجری رحلت کرده اند. کلمات کلیدی: سرگذشت حضرت ام کلثوم، ام کلثوم(س)، زندگی نامه ام کلثوم، فرزند زهرای مرضیه، دختر حضرت علی، بانوی اسلام، دفاع از حضرت علی، بانوی مظلوم، برچسب‌ها: سرگذشت حضرت ام کلثوم، ام کلثوم(س)، زندگی نامه ام کلثوم، فرزند زهرای مرضیه، دختر حضرت علی، بانوی اسلام، دفاع از حضرت علی، بانوی مظلوم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری