نگرشی نو به صلح امام حسن مجتبی(ع)

نگرشی نو به صلح امام حسن مجتبی(ع)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الاسعد بن علی
  • مترجم : مهدی فصاحت
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

نگرشی نو به صلح امام حسن مجتبی(ع) این کتاب دارای ۵ فصل بوده و در ۱۱۰ صفحه توسط انتشارات پیمان غدیر جهرم با تیراژ ۱۵۰۰ و قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر شده است. در پشت جلد کتاب آمده است: صلح امام حسن(علیه السلام) اگر چه پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه ی تاریخ است اما به دلیل همراهی نکردن امت مسلمان با امام زمان و تنهایی غریبانه و مظلومانه ی ایشان در جهت حفظ اسلام و مسلمین و افشای جنایت ها و خیانت های دستگاه اموی صورت پذیرفت. در آن شرایط حساس تنها راهبردی که امام حسن مجتبی(ع) می توانست آن را اتخاذ کند، صلح با معاویه بود. اما برخی خواسته یا ناخواسته، دانسته یا ندانسته زبان به اعتراض گشودند و عیب تراشی کردند و بیش از پیش بر مظلومیت امام(ع) افزودند. کلمات کلیدی: صلح الامام الحسن(ع) من منظور آخر، کتابشناسی امام حسن علیه السلام، امامت امام حسن مجتبی، اصل امامت، عظمت صلح امام، امام حسن مجتبی(ع)، قرآن در نگاه امام حسن، ابعاد شخصیت امام مجتبی، برچسب‌ها: صلح الامام الحسن(ع) من منظور آخر، کتابشناسی امام حسن علیه السلام، امامت امام حسن مجتبی، اصل امامت، عظمت صلح امام، امام حسن مجتبی(ع)، قرآن در نگاه امام حسن، ابعاد شخصیت امام مجتبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری