اوبونتو برای تازه واردها

اوبونتو برای تازه واردها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نوا اژدری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

اوبونتو برای تازه واردها ‫اوبونتو تنها یک سیستم عامل آزاد و متن باز با بیش از ۰۲ میلیون کاربر در سر تا سر جهان نیست بلکه ‫اوبونتو یک فرهنگ است، یک خلقیت بزرگ، یک پروژه گروهی، در نوبه خود مهم ترین و برجسته ترین،‬ ‫اوبونتو یک جامعه از مردم است.‬ ‫اگر در حال خواندن این راهنما هستید، ممکن است که شما تصمیم گرفته‌اید تا از فضای سیستم عامل‬‌های اختصاصی مانند ‪ Windows‬ و ‪ Mac OS X‬ دور شوید و یا شاید اخیرا اوبونتو رو بر روی‬ ‫کامپیوترتان نصب کردید اما مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید.‬ ‫استفاده از یک سیستم عامل جدید میتونه ترسناک باشه مخصوصا وقتی با کلمه‌های ناآشنا روبه رو‬ ‫می‌شید. بسیاری از مردم با اصطلاحات فنی یک سیستم عامل آشنا نیستند و معتقدند که این مفاهیم‬ ‫برایشان خیلی پیشرفته است. خب، این موضوع در واقع درست نیست.‬ ‫‪ ubuntu‬به راحتی نصب میشه و استفاده از اون ساده هست. و از همه ی اینا مهمتر اینکه ‪ ubuntu‬ کامل‬ ‫آزاد و رایگانـه.‬ کلمات کلیدی: اوبونتو، آموزش ‫اوبونتو، لینوکس، سیستم عامل، ubuntu، آموزش ubuntu، آموزش نصب اوبونتو، آموزش نصب لینوکس، برچسب‌ها: اوبونتو، آموزش ‫اوبونتو، لینوکس، سیستم عامل، ubuntu، آموزش ubuntu، آموزش نصب اوبونتو، آموزش نصب لینوکس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری