آموزش زبان مدل سازی UML

آموزش زبان مدل سازی UML

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشاد حیدری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش زبان مدل سازی UML UML یک زبان مدلسازی همه منظوره استاندارد در زمینه مهندسی نرم افزار است . با استفاده از یو ام ال می توان تقریبا هر گونه برنامه کاربردی که ممکن است بر روی هر ترکیبی از سخت افزار، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و شبکه اجرا شود را مدلسازی نمود.طراحی بر پایه مفاهیم شی گرایی یو ام ال سبب می‌شود که ذاتا با محیط‌ها و زبانهای برنامه نویسی شی گرا (مانند سی پلاس پلاس، جاوا و سی شارپ) سازگاری کامل داشته باشد، اگرچه می توان از آن برای مدلسازی برنامه‌های غیر شی گرا مانند برنامه هایی که با زبانهای ویژوال بیسیک، کوبول و فرترن نوشته می شوند نیز استفاده نمود. اینبار برای علاقه مندان یک کتاب جدید آموزش UML آماده کرده ایم. کلمات کلیدی: uml چیست، uml یعنی چه، مخفف uml، کدنویسی uml، آموزش uml، آموزش uml در شش روز، آموزش کامل uml، آموزش کدنویسی به زبان uml، آموزش اسکریپت نویسی UML، آموزش جامع uml، آموزش سریع کدنویسی uml، آشنایی با uml، دانلود مجموعه آموزشی uml، دانلود کتاب آموزشی uml، برچسب‌ها: uml چیست، uml یعنی چه، مخفف uml، کدنویسی uml، آموزش uml، آموزش uml در شش روز، آموزش کامل uml، آموزش کدنویسی به زبان uml، آموزش اسکریپت نویسی UML، آموزش جامع uml، آموزش سریع کدنویسی uml، آشنایی با uml، دانلود مجموعه آموزشی uml، دانلود کتاب آموزشی uml
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری