دایره ی هستی

دایره ی هستی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آیت الله محمدرضا نکونام
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

دایره ی هستی رفع خوش باوری و تک روی و بالا بردن حس تحمل پذیری آدمی چگونه ممکن است؟ جهان امروز چگونه به تفاهم موعود می رسد؟ روزی که جنگ ها پایان می پذیرد و مجهولات بسیار ذهن بشر به معلومات تعویل می رود. چرا انسان از گاو و فرعون خداوندگاری می سازد و از خدای موسی روی می گرداند؟ دنیا و آخرت چیست و رابطه ی دنیا با آخرت چگونه است و چطور می توان به آخرت علم یافت؟ فلسفه ها و مکتب های متفاوت بشری این حقیقت را چگونه بوجود آورده اند؟ ویژگی های اولیای خدا چیست و چگونه می توان به حقیقت هستی وصول یافت؟ کتاب حاضر به پرسش های یاد شده پاسخ می دهد و در پایان برخی از اصول تربیت کودک را به مادران یادآور می شود و به این ترتیب دایره ی هستی و دو قوس نزول و صعود او را تکمیل می نماید. کلمات کلیدی: فلسفه هستی، فلسفه بشر، حقیقت هستی، اصول تربیت کودک، برچسب‌ها: فلسفه هستی، فلسفه بشر، حقیقت هستی، اصول تربیت کودک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری