همه چیز درمورد ActiveX

همه چیز درمورد ActiveX

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

همه چیز درمورد ActiveX اکتیوایکس (ActiveX) یک چهارچوب نرم افزاری برای تعریف اجزای نرم افزاری قایل استفاده ی مجدد به گونه ی مستقل از زبان برنامه نویسی است. اکتیوایکس در سال 1996 توسط شرکت مایکروسافت به عنوان توسعه فناوری های COM و OLE معرفی شد. بسیاری از برنامه های کاربردی ویندوز از کنترل های اکتیوایکس برای ایجاد کارایی و همچنین انتقال آنها به نرم افزار های دیگر، استفاده می کنند. - اهمیت مدول های نرم افزاری - تاریخچه و اصطلاحات Activex - درک مفهوم جاوا و کنترل Activex - مطالبی درباره امنیت و توزیع کنترل های Activex کلمات کلیدی: activex، فواید activex، همه چیز درباره activex، کاربردهای activex، کاربردهای activex در برنامه نویسی، آموزش کامل activeX، آموزش اکتیوایکس، آشنایی با activex، آشنایی با اکتیوایکس ها، اکتیو ایکس، اکتیوایکس چیست، اشنایی با اکتیو اکس، برنامه نویسی activex، برچسب‌ها: activex، فواید activex، همه چیز درباره activex، کاربردهای activex، کاربردهای activex در برنامه نویسی، آموزش کامل activeX، آموزش اکتیوایکس، آشنایی با activex، آشنایی با اکتیوایکس ها، اکتیو ایکس، اکتیوایکس چیست، اشنایی با اکتیو اکس، برنامه نویسی activex
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری