آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید - Android

آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید - Android

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهرداد جاویدی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید - Android خوشبختانه شروع کار برای برنامه نویسی اندروید بسیار راحت است. حتی نیاز نیست که یک موبایل اندروید داشته باشید. فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که SDK را بر روی آن نصب کنید و یک ایمولاتور موبایل. در این پست سعی میکنم نشان دهم چطور ابزار مورد نیاز را بر روی کامپیوتر نصب کنید و آماده شوید تا برنامه نویسی برای اندروید را شروع کنیم. کیت توسعه نرم افزاری (software development kit) اندروید قابل نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک OS X میباشد. بدیهی است اپلیکیشنی که ساخته میشود قابل استفاده بر روی تمامی محصولات مبتنی بر اندروید خواهد بود. قبل از اینکه شروع به برنامه نویسی کنید احتیاج است تا جاوا، محیط توسعه (IDE) و کیت توسعه نرم افزار را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. کلمات کلیدی: برنامه نویسی اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی موبایل، برنامه نویسی برای اندروید، برچسب‌ها: برنامه نویسی اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی موبایل، برنامه نویسی برای اندروید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری