آموزش برنامه نویسی مایکروسافت ویژوال C++ به همراه مثال

آموزش برنامه نویسی مایکروسافت ویژوال C++ به همراه مثال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش برنامه نویسی مایکروسافت ویژوال C++ به همراه مثال با استفاده از این کتاب یاد خواهید گرفت که چطور با استفاده از رابط برنامه‌نویسی مایکروسافت، نرم‌افزارهای کاربردی طراحی کنید. هر مهارتی که برای تولید کاربردهای معمولی ویندوز لازم داشته باشید در این کتاب پیدا خواهید کرد و با مثال‌های کاملاً عملی یاد خواهید گرفت که هر نوع برنامه‌ای را برای مقاصد مورد نظرتان طراحی کنید. این کتاب ابتدا شما را با مبانی زبان C++ آشنا کرده و سپس با استفاده از محیط برنامه‌نویسی Visual C++ نحوه‌ ساخت نرم‌افزارهای کاربردی را آموزش می‌دهد… کلمات کلیدی: آموزش ویژوال C++، آموزش برنامه نویسی C++، برنامه نویسی ویژوال C++، آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی، زبان C++ آموزش سی پلاس پلاس، برنامه نویسی سی پلاس پلاس، برچسب‌ها: آموزش ویژوال C++، آموزش برنامه نویسی C++، برنامه نویسی ویژوال C++، آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی، زبان C++ آموزش سی پلاس پلاس، برنامه نویسی سی پلاس پلاس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری