راهنمای دوربین های مدار بسته

راهنمای دوربین های مدار بسته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر محمد اطمینان
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

راهنمای دوربین های مدار بسته امروزه با توجه به رشد روزافزون صنعت نظارت تصویری و کاربردهای زیاد آن و به ویژه نیاز مردم به استفاده از این سیستم جهت بالابردن ضریب امنیت و نظارت خود روی مجموعه شخصی یا کاری خود ، این صنعت یکی از پرطرفدارترین و البته پر درآمدترین شغلهای فنی در کشور ما محسوب می شود . در این کتاب که به کوشش شرکت توسعه مجازی پارس تهیه شده سعی برآن گردیده تا تا حدی خواننده با اصلاحات این صنعت آشنا شود. کلمات کلیدی: راهنمای دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته، عملکرد دوربین های مدار بسته، دوربین مدار بسته، انواع دوربین مدار بسته، روش ساخت دوربین مدار بسته، برچسب‌ها: راهنمای دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته، عملکرد دوربین های مدار بسته، دوربین مدار بسته، انواع دوربین مدار بسته، روش ساخت دوربین مدار بسته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری