آموزش UML در شش روز

آموزش UML در شش روز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش UML در شش روز زبان مدل سازی یکنواخت (Unified Modeling Language) یا UML یک زبان مدل سازی است که برای تحلیل و طراحی سیستم های شی گرا به کار می‌رود. UML یک زبان ویژوال است که می تواند برای توسعه سیستم های نرم افزاری به کار رود. یک زبان تعیین مشخصات است. واژه "زبان" ممکن است برای افراد گیج کننده باشد. زبانی مثل زبان محاوره انسان نیست، و یک زبان برنامه سازی نیز نیست. اما هم چون این دو زبان مجموعه ای از قوانین دارد که چگونگی کاربرد آن را مشخص می کند. در کتابی که برایتان آماده کرده ایم بطور کامل با زبان UML آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: uml چیست، uml یعنی چه، مخفف uml، کدنویسی uml، آموزش uml، آموزش uml در شش روز، آموزش کامل uml، آموزش کدنویسی بزبان uml، آموزش اسکریپت نویسی UML، آموزش جامع uml، آموزش سریع کدنویسی uml، آشنایی با uml، دانلود مجموعه آموزشی uml، دانلود کتاب آموزشی uml، برچسب‌ها: uml چیست، uml یعنی چه، مخفف uml، کدنویسی uml، آموزش uml، آموزش uml در شش روز، آموزش کامل uml، آموزش کدنویسی بزبان uml، آموزش اسکریپت نویسی UML، آموزش جامع uml، آموزش سریع کدنویسی uml، آشنایی با uml، دانلود مجموعه آموزشی uml، دانلود کتاب آموزشی uml
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری