جهانی شدن

جهانی شدن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی اختر محققی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

جهانی شدن جهانی شدن معادل واژه انگلیسی Globalization است. مالکوم واترز از متفکران و صاحب نظران جهانی شدن معتقد است واژه هایی چون Globalization از دهه 1960 رواج یافته است. واترز جهانی شدن را این چنین تعریف می کند : "جهانی شدن فرآیندی اجتماعی است که در آن قید و بندهای جغرافیایی که بر روابط اجتماعی و فرهنگی سایه افکنده، از بین می رود و مردم به طور فزاینده از کاهش این قید و بندها آگاه می شوند. در کتاب آماده شده بطور کامل با جهانی شدن تاریخ و مفهوم آن آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: کتاب جهانی شدن، تاریخچه جهانی شدن، تحقیق درباره جهانی شدن، جهانی شدن، جهانی شدن یعنی چه، جهانی شدن به چه معناست، جستجو درباره جهانی شدن، دنیایی شدن، دانلود مجانی کتاب جهانی شدن، برچسب‌ها: کتاب جهانی شدن، تاریخچه جهانی شدن، تحقیق درباره جهانی شدن، جهانی شدن، جهانی شدن یعنی چه، جهانی شدن به چه معناست، جستجو درباره جهانی شدن، دنیایی شدن، دانلود مجانی کتاب جهانی شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری