رازهای طراحی وب سایت

رازهای طراحی وب سایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بن هانت
  • مترجم : بابک قابل رحمت
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

رازهای طراحی وب سایت درود کاربران گرامی اثر زیر بخش سوم کتاب الکترونیکی رازهای طراحی سایت و یکی مهمترین قسمتهای این کتاب الکترونیکی می باشد که پس از ترجمه و ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. کلیه محتوای کتاب کاملا اورجینال بوده و در هیچ یک از سایتهای مشابه ایرانی منتشر نشده است و به صورت اختصاصی توسط پی سی مرکز تهیه و ترجمه شده است. قیمت کتاب در اینترنت : 9 دلار آمریکا قیمت برای شما : رایگان اما در این کتاب می خوانید : استراژی هایی بر پایه بازی شطرنج و چگونگی پیاده سازی آنها در نبرد آنلاین! چگونه اعتماد افراد را در فضای اینترنت جلب کنیم! همه چیز سئو نیست و چرا ! چگونه یک لیدر یا رهبر اینترنتی شویم ! چگونه از کلمه "نه" در مواقع لازم استفاده کنیم ! و نکات ضروری دیگری که چه حرفه ای و چه مبتدی باید بدانید! کلمات کلیدی: رازهای طراحی وب سایت، طراحی وب سایت، رازهای طراحی سایت، طراحی سایت، برچسب‌ها: رازهای طراحی وب سایت، طراحی وب سایت، رازهای طراحی سایت، طراحی سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری