راهنمای جامع STEP7 - جلد اول

راهنمای جامع STEP7 - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا ماهر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

راهنمای جامع STEP7 - جلد اول PLC یا Programmable Logic Controller که به نام Programmable Controller نیز شناخته می شود، کنترل کننده برنامه پذیری است که از خانواده کامپیوتر‌ها به شمار می‌‌آید. این کنترل کننده که عمدتاً در مقاصد صنعتی به کار می رود ورودی ها را می گیرد و بر اساس برنامه‌ای که در حافظه آن نوشته شده خروجی‌‌های لازم را برای ماشین یا فرآیندی که تحت کنترل آن است صادر می نماید. جلد اول کتاب راهنمای جامع STEP7 به معرفی‌ PLC های سری S7 زیمنس ، سخت افزار و تنظیم پارامترهای آن ، برنامه نویسی به زبان‌های FBD , STL , LAD و مثال های کاربردی زیادی می پردازد. کلمات کلیدی: راهنمای STEP7، معرفی‌ PLC، برنامه نویسی به زبان FBD، برنامه نویسی به زبان STL، برنامه نویسی به زبان LAD، برچسب‌ها: راهنمای STEP7، معرفی‌ PLC، برنامه نویسی به زبان FBD، برنامه نویسی به زبان STL، برنامه نویسی به زبان LAD
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری