جزوه دوره کاربری مقدماتی گنو لینوکس

جزوه دوره کاربری مقدماتی گنو لینوکس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فائزه عاقلی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی جزوه دوره کاربری مقدماتی گنو لینوکس لینوکس (به انگلیسی: Linux) یا گنو/لینوکس (به انگلیسی: GNU/Linux) به خانواده‌ای از سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که از هسته‌ی لینوکس استفاده می‌کنند که معروف‌ترین نمونه از نرم‌افزار آزاد و متن‌باز شناخته می‌شود. در جزوه آماده شده بطور کامل و بصورت مفهومی با گنو/لینوکس و مفاهیم آن آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: لینوکس چیست، مبانی لینوکس، یادگیری لینوکس، کتاب آموزش لینوکس، کتابهای آموزش لینوکس، آموزش لینوکس، آموزش مبتدی لینوکس، آشنایی با لینوکس، آشنایی با سیستم عامل لینوکس، جزوه لینوکس، جزوه آموزش لینوکس، برچسب‌ها: لینوکس چیست، مبانی لینوکس، یادگیری لینوکس، کتاب آموزش لینوکس، کتابهای آموزش لینوکس، آموزش لینوکس، آموزش مبتدی لینوکس، آشنایی با لینوکس، آشنایی با سیستم عامل لینوکس، جزوه لینوکس، جزوه آموزش لینوکس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری