شبکه کردن کامپیوتر و ارتباط تصویری در آن

شبکه کردن کامپیوتر و ارتباط تصویری در آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید باباجانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

شبکه کردن کامپیوتر و ارتباط تصویری در آن علم کامپیوتر علم نوینی است که جهان را در زیر پای خود قرار داد، به طوری که حالا هر کسی یک کامپیوتر در خانه خود دارد، شبکه کردن کامپیوتر کار بس بزرگی که است که جهان را متحول کرد، در این کار شما می توانید اطلاعات خود را از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر در یک منطقه دیگر بفرستید بدون اتلاف وقت. در این کتاب آموزشی که برایتان آماده کرده ایم آموزش شبکه کردن دو کامپیوتر معمولی و ارتباط تصویری یا Remote Desktop در آنها به شما آموزش داده می شود. کلمات کلیدی: کتاب شبکه و ارتباط تصویری در آن، کتاب شبکه کردن، آموزش شبکه کردن، شبکه و ارتباط تصویری در آن، شبکه کردن، برچسب‌ها: کتاب شبکه و ارتباط تصویری در آن، کتاب شبکه کردن، آموزش شبکه کردن، شبکه و ارتباط تصویری در آن، شبکه کردن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری