آموزش نرم افزار Reference Manager

آموزش نرم افزار Reference Manager

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش نرم افزار Reference Manager مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از منابع اطلاعاتی نظیر بانک های اطلاعاتی کتابشناختی، منابع تمام متن/ تمام تصویر، نشریات الکترونیک و بالاخره اینترنت بوده و به علت تنوع فرمت ذخیره و بازیابی اطلاعات در این قبیل منابع، سازماندهی و جمع بندی آنها کاری وقت گیر و دشوار است. نرم افزار Reference Manager که توسط (Institute for Scientific Information (ISI (یکی از معتبرترین تولید کنندگان بانک های درجهان) عرضه شده است ، ابزاری کارآمد برای مدیریت اطلاعات کتابشناختی و تمام متنی است که از منابع مختلف اطلاعاتی گردآوری شده اند. در کتاب پیش رو بطور کامل با نصب و استفاده از این نرم افزار آشنا می شوید. کلمات کلیدی: Reference Manager، کتاب Reference Manager 11، کتاب آموزش Reference Manager 11، آموزش Reference Manager 11، آموزش نرم افزار Reference Manager 11، دانلود مجانی کتاب Reference Manager 11، دانلود مستقیم کتاب آموزش Reference Manager 11، برچسب‌ها: Reference Manager، کتاب Reference Manager 11، کتاب آموزش Reference Manager 11، آموزش Reference Manager 11، آموزش نرم افزار Reference Manager 11، دانلود مجانی کتاب Reference Manager 11، دانلود مستقیم کتاب آموزش Reference Manager 11
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری