تاریخچه برده داری

تاریخچه برده داری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهراب نیازی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تاریخچه برده داری برده رومی، و رهبر انقلاب ضد برده داری، در اصل از مردم تراسی بود که در رم در مدرسه تعلیم گلادیاتور کار می کر. در سال 73 ق-م در این مدرسه ضد برده داری رهبری قیامی را بعهده گرفت و خبر آن به سرعت در سراسر ایتالیا پیچید، هزاران نفر برده از هر رنگ و نژاد تحت رهبری اسپارتاکوس قرار گرفتند و ... اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در زمینه برده و برده داری و تاریخچه آن هستیند پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را دریافت و مطالعه نمایید. کلمات کلیدی: معرفی برده و برده داری، کتاب برده داری، کتاب تاریخچه برده داری، آشنایی با برده داری، برده و برده داری، برده و تاریخچه آن، برده داری، تاریخ برده، تاریخ برده داری، تاریخچه برده داری، برچسب‌ها: معرفی برده و برده داری، کتاب برده داری، کتاب تاریخچه برده داری، آشنایی با برده داری، برده و برده داری، برده و تاریخچه آن، برده داری، تاریخ برده، تاریخ برده داری، تاریخچه برده داری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری