سفر مازندران و وقایع مشروطه

سفر مازندران و وقایع مشروطه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامحسین افضل الملک
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سفر مازندران و وقایع مشروطه مازندران، سرزمین باران و راز و رمز است. دیاری نمناک و مملو از رود و جنگل و کوه. باران هر چند مژده سر سبزی و شکوفایی اقتصاد می دهد اما، خود غارتگر یست غدار! ریزش پیاپی باران و رطوبت همیشگی ویرانگر یادمانهای تاریخی است. بسا آثار کهن و کتابهایی که می توانستند واگویه گذشتگان باشند زلطف این موهبت طبیعت!! چنان نا پیدایند که گویی هرگز نبوده اند. در سرزمینی که ساختمان چند دهه اخیر آن هماغوش خزه و سبزه و انجیلی است و آجر و مصالحش از نم و باران ز هم وارفته، تصور سالم یافتن بناهای قدیمی خیالی بیش نیست.کتاب نیز دچار همین بلاست! سفرنامه حاضربیانگر رخدادهایی است که بخشی از آن تاکنون پنهان مانده بود و افضل الملک که به عنوان ریاست دفتر ایالتی مازندران به این سفر دست یازیده و مدتی در این دیار اقامت کرده بود به خوبی ما را از چند و چون حوادث آگاه می کند. کلمات کلیدی: مازندران و مشروطه,، مازندران در وقایع مشروطه، مشروطه و مازندران، مشروطه و وقایع آن در مازندران، وضعیت مازندران در دوره مشروطه، کتاب مازندران و مشروطه، کتاب مازندران و وقایع مشروطه، کتاب سفر مازندران و وقایع مشروطه، دانلود کتاب سفر مازندران و وقایع مشروط، برچسب‌ها: مازندران و مشروطه,، مازندران در وقایع مشروطه، مشروطه و مازندران، مشروطه و وقایع آن در مازندران، وضعیت مازندران در دوره مشروطه، کتاب مازندران و مشروطه، کتاب مازندران و وقایع مشروطه، کتاب سفر مازندران و وقایع مشروطه، دانلود کتاب سفر مازندران و وقایع مشروط
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری