برنامه نویسی تجاری و چندلایه در دات نت

برنامه نویسی تجاری و چندلایه در دات نت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

برنامه نویسی تجاری و چندلایه در دات نت چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. در کتاب آماده شده با برنامه نویسی تجاری و چند لایه تحت دات نت آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: کتاب آموزش برنامه نویسی، کتاب آموزشی دات نت، آموزش برنامه نویسی دات نت، آموزش دات نت، برنامه نویسی چند لایه، برنامه نویسی تجاری، برنامه نویسی در .net، دانلود کتاب، دانلود کتاب برنامه نویسی تجاری و چندلایه در .NET، برچسب‌ها: کتاب آموزش برنامه نویسی، کتاب آموزشی دات نت، آموزش برنامه نویسی دات نت، آموزش دات نت، برنامه نویسی چند لایه، برنامه نویسی تجاری، برنامه نویسی در .net، دانلود کتاب، دانلود کتاب برنامه نویسی تجاری و چندلایه در .NET
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری