دایره المعارف قرآنی

دایره المعارف قرآنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

دایره المعارف قرآنی شروع انحطاط ملت اسلام پس از فاصله گرفتن آنها از عمل به دستورات قرآن مجید بود. کتابى که جامع ترین و بهترین دستورات را براى زندگى مردم آورد و مهمترین سنگر براى محفوظ ماندن آنان از گناه و مفاسد و عقب افتادگیها بود. کتابى که از مرده ترین ملتها بهترین جامعه را بوجود آورد و سیادت و آقایى آنان را بر تمام جهانیان در سایه مفهوم «کُنْتُمْ خَیْرَ اُمَّة» تضمین مى کند. قرآن مجید به عنوان کتاب روشنگر زندگى از طرف خداوند بزرگ به انسان عرضه شد و وعده داد در سایه عمل به آن انسان به تمام معارف و حقایق عالى دست یابد. جدایى از این معدن گرانبها و سرشار و پر سرمایه اولین عامل عقب افتادگى ملت اسلام از زمانهاى گذشته شد. و این عقب ماندگى بتدریج از قرون قبل شروع شد تا امروز که توسعه همه جانبه یافته است. کلمات کلیدی: قرآن، دانلود قرآن، دانلود مجانی کتاب دایرالمعارف قرآن، دانلود مجانی دایرالمعارف قرآن، دانلود کتاب دایرالمعارف قرآن، دانلود دایرالمعارف قرآن، دایرالمعارف قرآن، برچسب‌ها: قرآن، دانلود قرآن، دانلود مجانی کتاب دایرالمعارف قرآن، دانلود مجانی دایرالمعارف قرآن، دانلود کتاب دایرالمعارف قرآن، دانلود دایرالمعارف قرآن، دایرالمعارف قرآن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری