ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 398

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 398

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه کلیک
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 398 عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 398: - روش جدید توسعه نرم‌افزار در ویندوز - ارزش کاربر در محیط‌های اجتماعی مجازی - ابزار و سرویس‌هایی برای یک وب مدرن - هوا چطور است؟ - طرح‌های اولیه در چند دقیقه - ویندوز هم تب‌دار شد - شارژر‌های لمسی - استفاده از چند مانیتور در اوبونتو - سلطه شرکت‌های آی‌تی در رده‌بندی برندها - رباتی با مغز زنبور - بازی، سرزمین‌های مرزی - بازی، دختر سرکش - هنرنمایی در طراحی لوازم جانبی کامپیوتر - دزدی روی نت - استفاده از ابزارهای بُرداری در فتوشاپ - افزایش بهره‌وری با موسیقی - این دستیارها را با خودتان ببرید - ترفند: سطح متوسط، امضاهای اختصاصی در ios 6 - ترفند: سطح مبتدی، نمایش یافته ها در هر صفحه - ترفند: سطح حرفه‌ای، مخاطبان محدود در اندروید - ترفند: سطح مبتدی، میانبرها در ویندوز 8 - و ... کلمات کلیدی: لوازم جانبی کامپیوتر، برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری