مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 24

مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 24

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 24 اهم مطالب این شماره 24 : 1- شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی 2- ایران و جهان در سه روز گذشته 3- مجلس هفدهم و مکتب خانه ! - وقتیکه آخوند چوب برمیدارد شاگرد باید حساب کارشان را بکنند. - ادامه اختلاف دولت و مجلس بنفع کیست؟ - آنجا که مرده شوی هم بحال مرده گریه میکند - با این قانون مطبوعات یاد ساعد و قوام و اقبال بخیر ! 4- دولت جدید آمریکا کاری برای ما نخواهد کرد - آمریکا میخواهد ایران را در حال بیم و امید نگه دارد. ولی با این سیاست آمریکا باد میکارد و طوفان درو خواهد کرد. - تا ایران بیکی از دو بلوک نپیوندد مشکل نفت حل نمیگردد. - قوام السلطنه و اموال او از گزند حوادث مصون است 5- آمریکا انگلیسها را آزمایش میکند و میزان مقاومت آنها را می سنجد.آیا دکتر مصدق مکی را برای جانشینی خود درنظر گرفته است؟ 6- چرا توده ای ها خود را به موش مردگی زده اند؟ ایران بکشورهای منطقه کمونیست صادر میکند! 7- جلسه محرمانه با حضور اعلیحضرت تشکیل شد. - قدرت نظامی فرقه دموکرات آذربایجان تا چه میزان و نقشه آینده آنها چه بود؟ 8- دو سید جوشی , یکی نایب رئیس مجلس و دیگری نایب رئیس ولت - کاظمی باندازه سن رضوی نان نوکری خورده و رضوی باندازه وزن کاظمی دیپلم و تصدیق دارد. - تشابه استعفای منصور و ظل السلطان - حکیم الملک عاجزانه از منصور استدعا کرد که از نخست وزیری استعفا دهد! 9- میتسو یا محبوس باغ فردوس کلمات کلیدی: روزنامه های قدیمی، مجله قدیمی، برچسب‌ها: روزنامه های قدیمی، مجله قدیمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری