یک یا دو هزار و یک - آموزش افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل و الکسا

یک یا دو هزار و یک - آموزش افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل و الکسا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی رودکی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

یک یا دو هزار و یک - آموزش افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل و الکسا وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام و نتایج جستجو ارایه می شود، کاربران در واقع نتیجه کار بخش های متفاوت موتور جستجوگر را می بینند. موتور جستجوگر قبلا" پایگاه داده اش را آماده کرده است و این گونه نیست که درست در همان لحظه جستجو، تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می پرسند که چگونه ممکن است گوگل در کمتر از یک ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود ارایه کند؟ گوگل و هیچ موتور جستجوگر دیگری توانایی انجام این کار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای کاربران، تنها در پایگاه داده ای که در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب! موتور جستجوگر به کمک بخش های متفاوت خود، اطلاعات مورد نیاز را قبلا" جمع آوری، تجزیه و تحلیل می کند، آنرا در پایگاه داده اش ذخیره می نماید و به هنگام جستجوی کاربر تنها در همین پایگاه داده می گردد. کلمات کلیدی: آموزش افزایش رنکینگ سایت در گوگل، آموزش افزایش رنکینگ سایت در الکسا، آموزش بهینه سازی سایت برای موتور جستجوگر، آموزش بهینه سازی سایت، برچسب‌ها: آموزش افزایش رنکینگ سایت در گوگل، آموزش افزایش رنکینگ سایت در الکسا، آموزش بهینه سازی سایت برای موتور جستجوگر، آموزش بهینه سازی سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری