ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 227

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 227

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 227 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 227: - ایمیل ایرانی حافظ منافع ملی - قانون نانوشته - زبانی که نرم‌افزارها را به حرف آورد - اینترنت چهار برابر شلوغ ‌تر - برای گذشته، حال و آینده - آزمایشگاهی برای پایگاه‌های دولتی - راضی نیستید؟ به گذشته بازگردید! - ساخت قالبی شبیه سایت Google.com با کمک Div (قسمت دوم) - آجرهایی که نفس می‌کشند - با اینتل پرواز کن - یک نگرانی، یک هشدار - هزاران پیکسل، تنها در یک اینچ مربع - جادوی طراحی با نرم‌افزاری قدرتمند - لپ‌تاپ یا تبلت، مسئله این است - روبات‌های مشاور نوکیا شما را تنها نمی‌گذارند! - موتور سواری روی کاغذ! - ساده‌ترین راه برای ساخت کتاب الکترونیکی - جدول شماره 227 - بازی، راهی تازه برای مدال افتخار - بازی، پنگوئن‌ها بر علیه غول‌های سیبری - بازی، ارباب جادو - و ... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، دانلود ضمیمه بایت، ایمیل ایرانی، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، دانلود ضمیمه بایت، ایمیل ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری