دانش علوم بانکی

دانش علوم بانکی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

دانش علوم بانکی آزمونهای استخدامی بانکهای دولتی و خصوصی یک منبع اختصاصی ثابت دارند و آن چیزی نیست جز دانش علوم بانکی. دانش علوم بانکی به چندین موضوع مختلف قابل تقسیم و تطبیق می باشد ولی در کل به دانشی اطلاق میشود که موضوع آن بانکداری با تقسیم بندیهای داخلی و خارجی ( ارزی ) و موضوعات نزدیک به آن می باشد. این کتاب عبارت است از : - پول و بانک - تاریخچه بانکداری در جهان و ایران - بانکداری بدون ربا - تحولات بانکداری در ایران در ۵۰ ساله اخیر - حسابداری بانکها و صندوقهای وابسته به آن شامل صندوقهای اجاره ای - انواع سپرده ها و مباحث مربوط به آن - چک و قانونهای مربوط به آن - اوراق مشارکت - وکالت نامه ها - حساب مرکز - حواله ها - اوراق و اسناد تجاری - اموال منقوله کلمات کلیدی: تاریخچه بانکداری در جهان، تاریخچه بانکداری در ایران، تحولات بانکداری در ایران، اوراق مشارکت، برچسب‌ها: تاریخچه بانکداری در جهان، تاریخچه بانکداری در ایران، تحولات بانکداری در ایران، اوراق مشارکت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری