بازاریابی اینترنتی درون گرا

بازاریابی اینترنتی درون گرا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد مهدی هاتفی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

بازاریابی اینترنتی درون گرا بازاریابی درون گرا (inbound marketing) چیست ؟ - به هر تاکتیکی در بازاریابی که متکی بر جلب توجه افراد به جای خرید آن باشد گفته می شود. (تعریف هاب اسپات) - استراتژی در بازاریابی است که بر یافتن مشتری با ارائه اطلاعات مفید متمرکز شده است.(تعریف ویکی پدیا) به بیان ساده تر در بازاریابی اینترنتی درون گرا شرکت یا ارائه دهنده محصول یا خدمات، توسط مشتریان در بستر اینترنت یافته می شود و شرکت هزینه ای بابت یافتن مشتریان نمی پردازد. ارکان بازاریابی اینترنتی درون گرا بازاریابی اینترنتی درون گرا از سه جزء اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ، رسانه های اجتماعی (social media) و وبلاگ نویسی مربوط به کسب و کار (Business Blogging) تشکیل شده است. کلمات کلیدی: بازاریابی درون گرا، استراتژی در بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی درون گرا، برچسب‌ها: بازاریابی درون گرا، استراتژی در بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی درون گرا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری