پرورش اندام

پرورش اندام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امین حیدریان
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

پرورش اندام از ابتدای پیدایش تمدن های مختلف، انسان بطور ناخودآگاه علاقه زیادی به سالم بودن و داشتن اندام متناسب و قوی داشت و این احساس و نیاز تا به امروز ادامه داشته است. بطوری که از آن زمان تا کنون همواره در میان مردم افرادی بودند که تمام سعی خود را برای داشتن اندامی زیبا و ماهیچه ای می کردند. در کتاب اماده شده بطور کامل از تاریخچه بدن سازی Budy Building تا انتخاب مکمل های غذایی و رژیم های مناسب توضیح داده شده است. کلمات کلیدی: مکمل های پرورش اندام، یادگیری پرورش اندام، یادگیری آسان بدنسازی، پرورش اندام، پرورش اندام چیست، آموزش مجانی بدن سازی، آموزش کامل ورزش پرورش اندام، آموزش کامل بدن سازی، آموزش پرورش اندام، برچسب‌ها: مکمل های پرورش اندام، یادگیری پرورش اندام، یادگیری آسان بدنسازی، پرورش اندام، پرورش اندام چیست، آموزش مجانی بدن سازی، آموزش کامل ورزش پرورش اندام، آموزش کامل بدن سازی، آموزش پرورش اندام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری