مجله گیم پازل - شماره 11

مجله گیم پازل - شماره 11

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پردیس لایو
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله گیم پازل - شماره 11 در شماره یازدهم مجله پازل مطالب بسیار گوناگونی را مطالعه خواهید نمود که برخی از این عناوین را به صورت تیتروار برای شما ذکر مینماییم: آخرین اخبار دنیای گیم! نقد و بررسی The Gunstringer نقد و بررسی Tropico 4 نقد و بررسی Resistance 3 نقد و بررسی Captain America:Super Soldier پیش نمایش Mass Effect 3 پیش نمایش Need For Speed:The Run پیش نمایش Assassin's Creed:Revelations نگاهی بر بازی Asur's Wrath نگاهی بر بازی Dragon's Dogma مصاحبه اختصاصی پازل با مرتضی رضایی بیوگرافی Master Chief فلش بک: IGI 2 جنگ کاراکتری Tekken 6 تقویم بازی طنز گیمی ... و ده ها مطلب خواندنی دیگر کلمات کلیدی: مجله گیم، بازی، مجله بازی، مجله سرگرمی، نقد بازی، معرفی بازی، برچسب‌ها: مجله گیم، بازی، مجله بازی، مجله سرگرمی، نقد بازی، معرفی بازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری