بازگشت به خویشتن

بازگشت به خویشتن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شریعتی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

بازگشت به خویشتن جامعه ی ما مثل هر جامعه ی دیگری ، و زمان ما مثل هر زمان دیگری قالب ریزی شده و افکار آن قطب بندی و عقاید آن استاندارد شده است. تیپ ها مشخص و جهت های تعیین شده ای دارند. کذهبی ، روشن فکر ، تحصیل کرده ، عامی ، زبده مرتجع و مترقی، هر کدام قالبهای مشخص ورابطه های معلوم و زبان های فهمیده شده ای دارند که همدیگر را می فهمند. و هر کس در این عصر بخواهد مرد موفقی باشد و عنصری باشد که در جامعه فهمیده شود و دارای طرز تفکری موفقیت امیز باشد، باید در جامعه تعیین کند که من برچسب فکری ام چیست. کلمات کلیدی: دکتر علی شریعتی، آثار علی شریعتی، سخنان علی شریعتی، نوشته های شریعتی، مقالات دکتر شریعتی، برچسب‌ها: دکتر علی شریعتی، آثار علی شریعتی، سخنان علی شریعتی، نوشته های شریعتی، مقالات دکتر شریعتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری