مدیریت و کنترل ریسک در پروژه های IT (مباحث مربوط به طراحی سایت)

مدیریت و کنترل ریسک در پروژه های IT (مباحث مربوط به طراحی سایت)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین علی تبار
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

مدیریت و کنترل ریسک در پروژه های IT (مباحث مربوط به طراحی سایت) مدیریت ریسک ، کاربرد سیستماتیک سیستم های مدیریتی ، رویه ها و فرآیند های مربوط به فعالیت های تحلیلی ، ارزیابی و کنترل ریسک می باشد. مدیریت و کنترل ریسک در پروژه های IT عبارتست از شناسایی ریسک ها ، تعیین شدت تاثیرگذاری آنها بر روی پروژه ، احتمال وقوع و تعداد دفعاتی که پیشامد ریسک در پروژه اتفاق می افتد و در نتیجه ارائه راهکار های مناسب برای کاهش میزان ریسک و کاهش تاثیرات منفی و مخرب آن روی پروژه و رساندن میزان ریسک به سطح قابل قبول. برخی بر این باورند که پروژه های مدیریت ریسک در مسائل مربوط به IT ، در ابتدا بیهوده ، هزینه بردار و زمان بر میباشد اما وقتی یکبار این فرآیند صورت گیرد و نتایج آن حتی به صورت کمی بررسی شود ، ارزش واقعی آن نمایان خواهد شد. در استاندارد های طراحی پروژه های مبتنی بر وب ، شناسایی و کنترل ریسک های پروژه در بالاترین سطوح WBS (ساختار شکست کار) قرار دارد و فرآیند کاهش و مقابله با ریسک بطور موازی با دیگر فرآیند های مربوطه در سطوح دیگر پروژه انجام میشوند. کلمات کلیدی: مدیریت ریسک، کنترل ریسک، مدیریت و کنترل ریسک در پروژه، برچسب‌ها: مدیریت ریسک، کنترل ریسک، مدیریت و کنترل ریسک در پروژه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری