آموزش نرم افزار Autoplay Media Studio

آموزش نرم افزار Autoplay Media Studio

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد حیدری
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش نرم افزار Autoplay Media Studio در دنیا ساخت سیدی های مولتی مدیا و آتوران و ... توسط هزاران نفر از افراد عادی صورت میگیرد که شما با فراگیری نرم افزار Auto play media studio که یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت آتوران می باشد میتوانید به سادگی و به دلخواه آتوران مورد علاقه خود را طراحی نمایید. در کتاب آماده شده سعی بر اینست که تمامی قسمت های نرم افزار مورد بحث قرار گیرد و در چندین فصل و حدود 170 صفحه از نصب این نرم افزار گرفته تا کدنویسی های پیشرفته آن آموزش داده شود. کلمات کلیدی: آموزش آتوران سازی، آموزش اتوران، آموزش رایگان نرم افزار Autoplay Media Studio، آموزش ساخت آتوران، آموزش ساخت آتوران توسط Autoplay Media Studio، آموزش ساخت اتوران، برچسب‌ها: آموزش آتوران سازی، آموزش اتوران، آموزش رایگان نرم افزار Autoplay Media Studio، آموزش ساخت آتوران، آموزش ساخت آتوران توسط Autoplay Media Studio، آموزش ساخت اتوران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری