آموزش گام به گام ویژوال بیسیک نت - Visual Basic.net

آموزش گام به گام ویژوال بیسیک نت - Visual Basic.net

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مایکل هالورسن
  • مترجم : علیرضا زارع پور
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش گام به گام ویژوال بیسیک نت - Visual Basic.net کتاب آماده شده کتابی کمیاب و بی نظیر در زمینه آموزش ویژوال بیسیک.نت می باشد که شامل 461 صفحه و 22 فصل است و از ابتدا تا انتهای این زبان برنامه نویسی را به شما می آموزد. همانطور که اکثر شما مطلع هستید ویژوال بیسیک زبان برنامه نویسی است که توسط مایکروسافت ایجاد شده و در جهان حدود 3 میلیون برنامه نویس از این زبان برای توسعه ی نرم افزارهای خود استفاده می کنند. کتاب آماده شده بصورت کامل و جامع به آموزش این زبان می پردازد. امیدواریم مورد استفاده برنامه نویسان گرامی قرار گیرد. برخی از عناوین و سرفصل ها: - اجرای یک برنامه ویژوال بیسیک - اولین برنامه - متغیرها و عملگر ها - دیباگ کردن - پردازش متن - ایجاد یک نرم افزار تحت وب - کار با کنترل های ویژوال بیسیک - و ... کلمات کلیدی: برنامه نویس، برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی، آموزش ویژوال بیسیک، آموزش vb، آموزش visual basic.net، آموزش vb.net، برچسب‌ها: برنامه نویس، برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی، آموزش ویژوال بیسیک، آموزش vb، آموزش visual basic.net، آموزش vb.net
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری