مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 24 - Vol 02

مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 24 - Vol 02

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : Photoshop Creative Magazine
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 24 - Vol 02 فتوشاپ یه نرم افزار گرافیکی حرفه ای است که خیلی از عزیزان دوست دارند کار با این نرم افزار رو یاد بگیرند.از همین رو قصد داریم یکی از بهترین مجله ای دنیا رو برای شما عزیزان قرار دهیم.این مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادی پی دی اف گنجانده شده است.ما سعی داریم بصورت تک تک این مجلات رو برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. این بیست چهارمین مجله ازمجموعه دوم است. در این مجله شما می توانید با تکنیک های نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح های متفاوت و زیبای رو خلق کرده و از آن نهایت لذت رو ببرید. کلمات کلیدی: آموزش photoshop، آموزش فتوشاپ، آموزش نرم فزار photoshop، آموزش نرم افزار فتوشاپ، تکنیک های فتوشاپ، تکنیک های photoshop، برچسب‌ها: آموزش photoshop، آموزش فتوشاپ، آموزش نرم فزار photoshop، آموزش نرم افزار فتوشاپ، تکنیک های فتوشاپ، تکنیک های photoshop
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری