تاریخچه فراماسونری در ژاپن

تاریخچه فراماسونری در ژاپن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : وعده صادق
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

تاریخچه فراماسونری در ژاپن متاسفانه فراماسونری در ژاپن هم پا با سایر نقاط جهان رشد سریعی داشته است. در این مقاله که برایتان آماده شده به بررسی کشور ژاپن و میزان نفوذ فراماسونری در آن پرداخته می شود که متن روبه رو در مقدمه کتاب آمده است: رشد سریع فراماسونری در ژاپن به دلایل زیادی شدت گرفت و در آن کشور فراماسونهای گمنام ولی بسیار متعصب بر سر کار آمدند. این تعصب به علت فرهنگ خاص مردم ژاپن ایجاد شده است. متاسفانه فراماسونری جهانی هم از این خصلت مردم ژاپن آگاهی پیدا کرده و بر اساس سیاست بهرکشی و استعمار همیشگی خود از مردم ژاپن بیشترین بهره برداری را کرده است و در طول تاریخ این کشور جنایات زیادی بر علیه مردم ژاپن انجام داده است. کلمات کلیدی: تاریخچه فراماسونری، تاریخ فراماسونری، تاریخچه ژاپن، تاریخ ژاپن، فراماسونری، فراماسون، برچسب‌ها: تاریخچه فراماسونری، تاریخ فراماسونری، تاریخچه ژاپن، تاریخ ژاپن، فراماسونری، فراماسون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری