ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 142

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 142

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 142 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 142: - پیامکی به بزرگی تصویر - پراکنده کاری در حوزه ICT ادامه دارد - AMD جهان را پردازش می کند - اینترنت هم مفیدش خوب است! - کرم جاسوسی که باعث دردسر شده است - گوگل به سرعت نور می اندیشد - رنگی بزن بر خاطرات، رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید - آیا کتاب های الکترونیکی جای کتاب های کاغذی را می گیرند؟ - ویروسی که ذهن مردم را هدف گرفته است - پیام رسانی به صورت چند رسانه ای - مفهومی با نام خدمات ارزش افزوده - نخستین سمینار معرفی آخرین محصولات ASUS در مشهد - سیستمی که به دانشجویان می اندیشد! - پست الکترونیک ایرانی، برداشتی آزاد از هفت خوان رستم! - نرم افزاری برای نوشتن - ویندوز و خدماتی که به کاربرانش می دهد - ناخدای آسان همراه دانلود - GPRS را خودتان تنظیم کنید - 22 قهرمان و یک توپ - یک فرمول یک تمام عیار - ارتباطی ساده تر با جهان نادیدنی ها - سه بعدی ثبت کنید - AMD جهان را پردازش می‌کند - تیوب های سخنگو - حرفه‌ای بازی کنید - ماجراهای داروین - راکت دیجیتالی - و ... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری