مجله گوشی های آیفون iPhone Life 2010

مجله گوشی های آیفون iPhone Life 2010

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله گوشی های آیفون iPhone Life 2010 ی‌فون (iPhone) یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷(۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل شرکت اپل، معرفی شد. آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید(home)برخوردار است که با فشردن ان کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل میشود از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل Mac، را اجرا کرد. آی‌فون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است. سیستم‌عامل این گوشی نسخه‌ای از مک اواس است. آی‌فون از مرورگر وب سافاری - مرورگر اصلی اپل - بهره می‌گیرد. کلمات کلیدی: گوشی آی فون، گوشی آیفون، آی پد، گوشی، مبایل، تلفن هوشمند، آیفون اپل، برچسب‌ها: گوشی آی فون، گوشی آیفون، آی پد، گوشی، مبایل، تلفن هوشمند، آیفون اپل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری