مجله پی سی ورلد - PC World Magazine September 2010

مجله پی سی ورلد - PC World Magazine September 2010

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله پی سی ورلد - PC World Magazine September 2010 صنعت کامپیوتر همواره در حال تغییر می باشد و هر کاربری نیاز به بروز بودن اطلاعات برای کار با این صنعت دارد. مجله PC World یکی از بهترین Magazine ها در این زمینه می باشد که به صورت ماهیانه منتشر می شود. این ماهنامه توسط شرکت IDG منتشر می شود که در آن درباره جدیدترین قطعات کامپیوتری و مرتبط با آن ، اینترنت ، محصولات و تکنولوژی های شخصی و خدمات به طور تخصصی و حرفه ای توضیح داده شده است. از جمله مطالب اصلی مطرح شده در این مجله الکترونیکی می توان به 45 موضوع اصلی که هر کاربر باید در مورد رایانه بداند اشاره کرد که نیاز های اصلی یک کاربر را مطرح کرده است. کلمات کلیدی: مجله، پی سی ورلد، کامپیوتر، رایانه، برچسب‌ها: مجله، پی سی ورلد، کامپیوتر، رایانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری