آموزش اینترنت به بیان ساده - The Internet For Dummies

آموزش اینترنت به بیان ساده - The Internet For Dummies

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش اینترنت به بیان ساده - The Internet For Dummies کتاب آموزشی The Internet For Dummies با سابقه 16 سال انتشار مداوم همواره مورد توجه عموم است. همانطور که از نام این کتاب الکترونیکی پیداست، کتابی برای کار با اینترنت می باشد که به شما ضروری ترین موارد مورد نیاز برای کار با اینترنت را آموزش می دهد. مباحث اصلی مطرح شده در این ایبوک عبارتند از : نحوه اتصال به اینترنت و شبکه گذاری آن برای استفاده بین چند کامپیوتر، ایجاد و کار با اکانت های Facebook , Twitter ، مدیریت و آموزش کامل کار با ایمیل و راههای ارتباط با دوستان به همراه آموزش های کامل، آموزش نحوه مبارزه با اسپم ها ، جاسوس ها و سایر بد افزار های آنلاین و غیره . در این ebook همچنین با جدیدترین و بهترین مرورگر ها ، بهترین روش های یافتن موسیقی و ویدئو دلخواه، خرید و امور بانکی ، نحوه به اشتراک گذاری فایل ها و غیره آشنا خواهید شد. این کتاب آموزش اینترنت می تواند در کل نیاز های هر کاربری را طی مدت کوتاهی در کار با Internet رفع نماید. این کتاب که با فرمت PDF می باشد در 432 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است و امید آن است که مورد استفاده تمام جویندگان علم و همچنین شما کاربران گرامی سایت قرار بگیرد. کلمات کلیدی: اینترنت، وب، شبکه، رایانه، آموزش اینترنت، زیرساخت اینترنت، صفحات وب، شبکه های کامپیوتری، رادیو اینترنتی، اینترنت بی سیم، برچسب‌ها: اینترنت، وب، شبکه، رایانه، آموزش اینترنت، زیرساخت اینترنت، صفحات وب، شبکه های کامپیوتری، رادیو اینترنتی، اینترنت بی سیم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری