مقدمه ای بر ساختار شبکه GSM

مقدمه ای بر ساختار شبکه GSM

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسام الدین حاجیلو
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

مقدمه ای بر ساختار شبکه GSM شبکه GSM یک سیستم ارتباطی سلولی دیجیتال است که با ایده سلولی کردن منطقه جغرافیایی و استفاده مجدد از فرکانس و پوشش دادن منطقه جغرافیایی بوسیله سلولها شروع بکارکرد.شبکه سلولی سیار را به علت اینکه مشترکین تلفن های متحرک معمولأ در خشکی از آن استفاده میکنند [ شبکه عمومی زمینی سیار] (PLMN) می نامند. تکنیک استفاده مجدد از فرکانس با در نظر گرفتن کمترین تداخل فرکانسی در GSM بعلت کمبود فرکانس و پهنای باند بکار گرفته می شود. نوع مدولاسیونی که در GSM استفاده میشود GMSK وتکنیک مدولاسیون QPSK می باشد ، GMSK یک نوع خاصی از مدولاسیون FM دیجیتال است . یکی از نکات مهم در طراحی ، پوشش مناسب برای ناحیه موردنظر است. قدرت سیگنال در مسیر Downlink (از BTS به MS) و قدرت سیگنال در مسیر Uplink (از MS به BTS) با در نظر گرفتن افت های مسیر و موانع به قدری باشد که بتوان ارتباط با کیفیت برقرارکرد. برای پوشش در مسیر Downlink باید به لول آستانه حساسیت موبایل توجه شود کلمات کلیدی: موبایل، شبکه سلولی، کانالهای منطقی و فیزیکی، مدولاسیون، پلاریزایسیون، مدل هاتا، اکوما، بودجه لینک، شبکه GSM، دیجیتال، سلول، برچسب‌ها: موبایل، شبکه سلولی، کانالهای منطقی و فیزیکی، مدولاسیون، پلاریزایسیون، مدل هاتا، اکوما، بودجه لینک، شبکه GSM، دیجیتال، سلول
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری