آموزش نرم افزار پریمیر ( Adobe Premiere )

آموزش نرم افزار پریمیر ( Adobe Premiere )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش نرم افزار پریمیر ( Adobe Premiere ) پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است. پریمیر پرو سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی را به همراه دارد و در بیشتر موارد به عنوان یک بسته به نام OEM به همراه کارت‌های ویرایش ویدئویی مانند Matrox RT.X۲ همراه است. پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است. از این نرم‌افزار در فیلم‌های بسیاری از قبیل Dust To Glory به کارگردانی دانا براون و بازگشت سوپر من۲ به کار رفته‌است. کلمات کلیدی: نرم افزار پریمیر، ویرایش ویدئو، نرم‌افزار ویرایش ویدئو، ادوبی، فیلم، برچسب‌ها: نرم افزار پریمیر، ویرایش ویدئو، نرم‌افزار ویرایش ویدئو، ادوبی، فیلم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری