آموزش تکنیک های فوتوشاپ

آموزش تکنیک های فوتوشاپ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش تکنیک های فوتوشاپ یکی از برنامه های کارآمد و محبوب در ایران و جهان که ما را در ساخت، مونتاژ و ارسال تصاویر به نحو احسن یاری میرساند نرم افزار Photoshop محصولی از شرکت Adobe میباشد. بی تردید فوتوشاپ یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای گرافیکی به صورت اعم و بهترین نرم افزار تخصصی کار بر روی عکس به صورت اخص میباشد. نقش فوتوشاپ با ورود دوربین های دیجیتال در عرصه ی کامپیوتر پررنگ و پررنگتر گردید و استفاده از آن را توسط عکاسان غیر قابل اجتناب نموده است. اغلب افراد، شرکت Adobe را به عنوان تهیه کننده ی اصلی این برنامه میشناسند درحالی که پیشینه فتوشاپ ثابت مینماید که در ابتدای کار افرادی خارج از این شرکت پایه و اساس آنرا بنا نموده اند. در این کتاب شما با برخی از تکنیکهای رایج فتوشاپ آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: تکنیک های فوتوشاپ، نرم افزار Photoshop، کار بر روی عکس، دوربین های دیجیتال، نرم افزارهای گرافیکی، برچسب‌ها: تکنیک های فوتوشاپ، نرم افزار Photoshop، کار بر روی عکس، دوربین های دیجیتال، نرم افزارهای گرافیکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری