Octane Render 3.07 R2 Plugin for Cinema 4D

Octane Render 3.07 R2 Plugin for Cinema 4D

  • کاربرد : اکتان رندر برای سینمافوردی
  • نسخه :Version 3.07
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : OTOY Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگین Octane Render چیست؟ اکتان رندر اولین و سریع ترین GPU-شتاب دهنده، غیر قابل تاثیر ، و فیزیکی است. معنی آن چیست؟ به این معنی است که اکتان از کارت گرافیک خود در رایانه استفاده می کند تا تصاویر فوق العاده سریع عکس های واقع گرایانه را ارائه دهد. با قابلیت محاسبه موازی Octane، شما می توانید آثار خیره کننده را در کسری از زمان ایجاد کنید.
انتشار اکتان رندر 3 جدید، ابزار جدید هنری پیشرفته که هرگز در هیچ رندر تولیدی دیده نشده را به ارمغان می آورد. شامل ویژگی های : اولویت های میدان نور حجمی و موشن بافرهای عمیق برای رندر VR با سرعت فریم بالا است.این انتشار همچنین استانداردهای صنعتی مهم برای پردازش گرافیکی را شامل می شود، از جمله Open Shader Language (OpenSL) و OpenVDB برای شبیه سازی ذرات.
از OctaneRender برای ایجاد تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن در سرعت های تا 50 برابر سریع تر از رندرکنندگان مبتنی بر CPU استفاده کنید. اکتان بیش از 21 پلاگین را پشتیبانی می کند و دارای نمای سه بعدی ویرایش 3D است که به طور تعاملی و واقعی در زمان واقعی است. و با اکتان 3.0 ما بر اساس مقیاس، تمام نیازهای GPU را با یک نسخه جدید اکتان رندر Cloud ادغام خواهیم کرد.

Description

OctaneRender® is the world’s first and fastest GPU-accelerated, unbiased, physically correct renderer. Use OctaneRender to create images of the highest possible quality at speeds unrivaled by CPU-based, unbiased rendering.

Octane supports the OctaneRender Cloud® (ORC) to scale GPU rendering for all of your on-demand GPU needs. Learn more about ORC.

We’re very excited to release Octane 4 with Brigade, now available in Standalone. All plugins coming shortly.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری