Plum Amazing iWatermark Pro 2.5.1 x64

Plum Amazing iWatermark Pro 2.5.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر
  • نسخه :Version 2.5.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Plum Amazing, LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همان طور که می دانید یکی از مؤثرترین راه ها برای محافظت از عکس ها در برابر کپی رایت، قرار دادن واترمارک بر روی آن هاست. اگر شما عکس های خود را بدون قرار دادن هیچ علامت و نشانه ای از خود، بر روی اینترنت به اشتراک بگذارید قطعا افرادی پیدا خواهند شد که از آن ها سوء استفاده کرده و آن عکس ها را از انحصار شما دربیاورند. iWatermark Pro یک نرم افزار ساده است که به شما در افزودن واترمارک به عکس ها، کمک می کند. این نرم افزار دارای یک محیط کاربرپسند است که به راحتی می توانید درآن متن دلخواه خود را به تصاویر اضافه نمایید. این نرم افزار تنها در عرض یک دقیقه بر روی صدها عکس واترمارک مورد نظر شما را اضافه می کند. نه تنها این نرم افزار از حالت دسته ای یا گروهی عکس ها در قرار دادن واترمارک پشتیبانی می کند بلکه از درگ و دراپ عکس ها به داخل نرم افزار نیز پشتیبانی می نماید. علاوه بر این می توانید تصاویر را بچرخانید، ببرید، تغیر سایز دهید و اندازه متن را بر اساس صفحه نمایش تنظیم کنید. همچنین می توانید عکس ها را به صورت گروهی تغییر نام دهید. واترمارکی که به عکس ها اضافه می کنید می تواند امضاء، تاریخ، اطلاعات EXIF و یا سمبل های کپی رایت چون © ® ™ و ... باشد. همچنین می توانید واترمارک های تصویری از جمله لوگو، آیکون، آواتار و ... را بر روی عکس های خود اضافه کنید که در این نرم افزار تعدادی از این واترمارک ها به رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. از جمله قابلیت های کلیدی و منحصر به فرد این نرم افزار می توان به اضافه کردن واترمارک بر روی تصاویر متحرک GIF اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iWatermark Pro:
- افزودن واترمارک به عکس ها
- بسیار سریع
- دارای یک محیط کاربر پسند و ساده
- امکان قرار دادن واترمارک به صورت دسته ای و یا گروهی
- پشتیبانی از درگ و دراپ عکس ها به درون نرم افزار
- امکان اضافه کردن واترمارک بر روی تصاویر متحرک
- دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی
- و ...

اما وجه تمایز iWatermark Pro نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که می تواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آن ها را قرار داده و ذخیره نماید. این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که می خواهید روی آن ها واترمارک قرار دهید، به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام می کند.

Description

iWatermark Pro - The Essential Watermarking App for Professionals, Business and Personal Use. iWatermark, is the No. 1 and only watermarking tool available for all 4 platforms iPhone/iPad, Mac, Android and Windows. iWatermark is the most popular professional watermarking tool for photos. Easily, secure and protect your photos with a text, graphic, signature or QR watermark. Once added to a photo this visible watermark displays it is created and owned by you.

Features:
- Works with Lightroom, Photoshop, Picasa, ACDSee, iPhoto, Aperture and other photo organizers
- Batch processing or sequential
- Input/Output to all major file types JPEG, TIFF, PNG, RAW, etc.
- Create text, graphic, or QR watermarks
- Adjust opacity, font, color, border, scale, rotation, shadow, special effects, etc.
- Use metadata (GPS, Exif, XMP) as watermarks
- Design, edit and manage a library of watermarks
- Export watermarks and use in the Mac version
- Fast 64 bit multi-threaded multiple CPU/GPU's
- User selectable color profiles
- Add, remove and edit metadata (EXIF, GPS and XMP).
- Unlimited fonts
- Great Manual and support
- Share to Facebook, Flickr, Instagram, Twitter and many more.

What's New Version 2.0.11:
- Added frequently used presets to the resize template menu includes sub-menus by types
- Fixed Demo 7 so it always resizes to 75% even after editing. Prior to this version it would turn off scaling is edited.
- Cleanup all demo watermarks (remove preview and HTML sample as they are regenerated if exported) and upgrade to current format and defaults.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری