Sophos Virus Removal Tool 2.7.0

Sophos Virus Removal Tool 2.7.0

  • کاربرد : نرم افزار شناسایی و حذف انواع بد افزار ها و فایل های مخرب
  • نسخه :Version 2.7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sophos Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

آیا سیستم شما ویروسی شده است و مطمئن نیستید آنتی ویروس موجود آن را تشخیص داده و حذف کرده باشد. Sophos Virus Removal Tool به شما کمک می کند. با استفاده از فناوری منحصر به فرد به کار رفته در این نرم افزار، همه انواع نرم افزارهای مخرب روی سیستم خود از جمله ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، روت کیت ها و کانفیکرها را را از بین ببرید. این ابزار دارای دسترسی مستقیم به اطلاعات ویروس با استفاده از فناوری SophosLabs تولید شده توسط شبکه جهانی محققان تهدید شناس می باشد، که می توانید اطمینان حاصل کنید تمامی ویروس ها شناسایی و حذف شده اند. این آنتی ویروس قابلیت کار همزمان با آنتی ویروس های موجود روی سیستم شما نیز کار می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sophos Virus Removal Tool:
- تشخیص انواع بد افزار ها، ویروس ها و فایل های مخرب
- کارکرد همزمان با سایر نرم افزار های امنیتی
- سیستم منحصر به فرد برای دفع ویروس ها
- و ...

Description

Infected with a virus? Unsure whether your existing antivirus software has detected and removed it? Still having problems and unsure where to turn to next? Sophos Virus Removal Tool can help.

Using cutting edge technology found in our enterprise-grade software, this powerful tool detects all types of malicious software on your computer—including viruses, spyware, rootkits and Conficker—and returns it to a working state.
The tool has direct access to virus data from SophosLabs, our global network of threat researchers, ensuring that even the very latest viruses are detected and removed. And it works alongside your existing antivirus.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری