Batch PPT to PDF Converter 2018.10.1011.2932

Batch PPT to PDF Converter 2018.10.1011.2932

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت گروهی فایل های پاورپوینت به پی دی اف
  • نسخه :Version 2018.10.1011.2932
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Batchwork Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پاورپوینت اصلی ترین نرم افزار در زمینه ساخت اسلاید های آموزشی می باشد. این نرم افزار که در مجموعه آفیس قرار دارد توسط دانشجو ها و افراد دیگر استفاده می شود. گاهی به دلایل مختلف ممکن است بخواهید پروژه ها و اسلاید های پاورپوینت خود را به قالب پی دی اف تبدیل کرده و ذخیره کنید. برای مثال می توانید اسلاید های ساخته شده خود را به یک کتاب تبدیل کنید که برای تبدیل اسلاید ها به کتاب، باید آنها را به یک فایل PDF تبدیل کرد. Batch PPT TO PDF Converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت گروهی فایل های PPT/PPTX پاورپوینت به PDF می باشد که با کمک آن می توانید فرآیند تبدیل را به خوبی کنترل کنید، برای مثال عملیات را لغو کرده یا متوقف کنید و در هر زمانی که خواستید مجددا ادامه دهید. رابط کاربری ساده این نرم افزار به شما کمک می کند تا از طریق کشیدن و رها کردن فایل ها در محیط نرم افزار یا جستجو و انتخاب آن ها از میان فایل های سیستم، عملیات تبدیل فرمت را به آسانی و به سرعت انجام دهید. امکان انجام عملیات تبدیل از طریق خط فرمان نیز وجود دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Batch PPT TO PDF Converter:
- تبدیل فرمت های PPT/PPTX پاورپوینت به فرمت PDF
- تبدیل گروهی از فایل های پاورپوینت به صورت همزمان به پی دی اف
- امکان تبدیل یکباره تمام فایل های داخل یک پوشه
- امکان Drag کردن فایل ها در نرم افزار
- پشتیبانی از خط فرمان
- سرعت بالای تبدیل
- و ...

Description

Batch PPT TO PDF Converter is a PowerPoint PPT/PPTX to PDF Batch Converter can convert PowerPoint PPT(X) to PDF (Portable Document Format) easily. Batch PPT TO PDF Converter supports powerful search for lots of files. A PDF publisher for PowerPoint.
Batch PPT TO PDF Converter supports project and command line. Batch PPT TO PDF Converter has a friendly GUI so it is used very easily. Batch PPT TO PDF Converter Drag and Explorer Context supported.

Batch PPT TO PDF Converter supports an efficient Multi-Thread conversion engine. So you could control the conversion action very easily. You can stop or pause and continue it in any time.
You can save your conversion work in a project file (.batch-ppt2pdf) for re-use. You can run the batch-ppt2pdf project in Microsoft Windows Explorer or command line directly.

Here are some key features of "Batch PPT TO PDF Converter":
- Convert PowerPoint PPT/PPTX to PDF (Portable Document Format) easily.
- Batch convert PPT to PDF with GUI that supports powerful search function
- Supports convert a ppt/pptx file
- Supports convert ppt/pptx files in a folder
- Drag and context menu with Microsoft Explorer supported
- Supports batch project and command line
- An efficient high-speed Multi-Thread conversion engine

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری