Kazrog KClip 3.1.0 VST, AAX, AU x64

Kazrog KClip 3.1.0 VST, AAX, AU x64

  • کاربرد : پلاگین مسترینگ
  • نسخه :Version 3.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Kazrog, Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک کلیپر، اندازه گیر و اشباع کننده چند بانده صدا در فرایند مسترینگ می باشد که از شرکت توسعه دهنده Kazrog برای مسترینگ صدا منتشر شده است. اکنون به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه این پلاگین را همزمان با انتشار در نسخه های ویندوز و مک حضورتان معرفی کنیم. توسعه دهنده ی KClip3 ؛ پلاگین را به منظور چندین پردازش در مسترینگ معرفی کرده است: "کلیپ، اندازه گیری درست، استریو ایمیج، تقویت و اشباع صداها در مسترینگ به صورت چند بانده! این پلاگین دوست داشتنی، با دارا بودن امکانات مسترینگ عالی و حجم بسیار مناسب از بهترین پلاگین های مسترینگ برای سیستم عامل ویندوز و مک به شمار می رود که امکانات ان شبیه به پلاگین قدرتمند ایزوتوپ است

Description

Mastering Clipper, Loudness Meter, Multiband Saturator
The ultimate mastering loudness tool and track saturator just got even better.

KClip 3 – New Features
Multiband Processing – Use up to 4 different clipping modes (or none) split between 4 assignable bandwidth regions.
EBU metering (LUFS) – Target loudness optimization to the desired level and quickly make sure your mix is ready for streaming.
Resizable Window – Enhanced visualiser and metering expand to fit the desired window size.
New clipping modes – In addition to expanded controls for Smooth, Crisp, Tube and Tape from version 2, add extra saturation and bite with Germanium, Silicon, Broken Speaker, and Guitar Amp.
Threshold – A top user request for 48 dB of additional headroom and/or gain capability.
Mid/Side processing – Clip your mid and side signals separately for extra stereo imaging control.
Settings A/B comparison – And other workflow enhancements, such as expanded oversampling options, window settings recall, wet/dry on front panel, and more!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری