آموزش زبان برنامه نویسی لیسپ Lisp

آموزش زبان برنامه نویسی لیسپ Lisp

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی زرگر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بعد از زبان فرترن زبان لیسپ یکی از قدیمی ترین زبانهاست که هنوز هم در حال استفاده است آنچه بیشتر قابل توجه است این است که آن هنوز جلودار تکنولوژی زبان های برنامه سازی می باشد. چیزهای جدیدی که همراه با لیسپ آمد از قبیل مدیریت اتوماتیک حافظه ، اعلان تایپ ، بستارها ( closure ) و غیره نوشتن هر برنامه ای را راحتر می کند. لیسپ برای توسعه پذیر بودن طراحی شده این یعنی به شما اجازه می دهد که اپراتورهای جدید خود را تعریف کنید. این کار شدنی است چرا که خود زبان لیسپ از توابع و ماکروها ، همانند برنامه های ما ساخته شده است. اعلان تایپ, انواع زبانهای برنامه نویسی, برنامه نویسی با لیسپ, تکنولوژی زبان برنامه نویسی, زبان lisp, زبان برنامه نویسی فرترن, زبانهای برنامه نویسی قدیمی, علی زرگر, لیست, ماکروها, مدیریت اتوماتیک حافظه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری