آموزش زبان مدلسازی UML

آموزش زبان مدلسازی UML

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشاد حیدری
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

UML یک زبان مدلسازی همه منظوره استاندارد در زمینه مهندسی نرم افزار است . با استفاده از یو ام ال می توان تقریبا هر گونه برنامه کاربردی که ممکن است بر روی هر ترکیبی از سخت افزار، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و شبکه اجرا شود را مدلسازی نمود.طراحی بر پایه مفاهیم شی گرایی یو ام ال سبب می‌شود که ذاتا با محیط‌ها و زبانهای برنامه نویسی شی گرا (مانند سی پلاس پلاس، جاوا و سی شارپ) سازگاری کامل داشته باشد، اگرچه می توان از آن برای مدلسازی برنامه‌های غیر شی گرا مانند برنامه هایی که با زبانهای ویژوال بیسیک، کوبول و فرترن نوشته می شوند نیز استفاده نمود. uml با رشنال رز, uml چیست, آموزش زبان UML, آموزش زبان مدلسازی برنامه نویسی, آموزش کامل یو ام ال, استاندارد مهندسی نرم افزار, انواع متولوژی نرم افزار, روشهای مدل سازی, روشهای مهندسی نرم افزار, زبانهای برنامه نویسی شی گرا, فرترن, کوبول, متولوژی RUP, مدلسازی مهندسی نرم افزار, مفاهیم شی گرایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری