برنامه نویسی ویندوز موبایل در .net compact framework

برنامه نویسی ویندوز موبایل در .net compact framework

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی محبیان
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

Microsoft .NET Compact Framework یک کامپوننت یکپارچه بر روی Windows CE  یا Windows Mobile است که شما را قادر میسازد تا برنامه های مدیریت شده را ساخته و اجرا کنید و از وب سرویسها استفاده نمایید. NET Compact Framework  دربرگیرنده یک CLR بهینه سازی شده و زیرمجموعه ای از کتابخانه کلاس NET Framework است از ویژگی هایی نظیر WCF و Windows Form پشتیبانی می کند. در ضمن این چارچوب حاوی کلاس هایی است که مختص برنامه نویسی موبایل هستند. این کتاب دارای اطلاعات بسیار مفیدی درباره این چارچوب است و مباحث پیشرفته ای چون ارتباطات اینفرارد و برنامه نویسی سوکتها را دربردارد.   اینفرارد, برنامه نویسی برای تلفن همراه, برنامه نویسی سوکت, برنامه نویسی ویندوز موبایل, کامپکت فریمورک, مهدی محبیان, نوشتن برنامه برای موبایل, نوشتن برنامه سیمبین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری